Tuesday, October 14, 2014

Kabinet baru.

Assalaamualaikum..

Dulu kan..
Gantung baju2 kurung kat sini je..
Kesian kan..


Tapi..
Sekarang ni aku dah pakai kabinet@almari untuk simpan baju2 aku tu..


Biasala..
Barang yang dah lama mesti diganti yang baru..
Apatah lagi kalau barang yang lama tu dah rosak kan..

Akceli, masa mula2 masuk rumah ni, memang tak dak full funiture pun..
Single bed sebijik tu semata-mata..
Yang lain kena beli sendiri..

Bila nak gantung baju2 kurung yang banyak pasang tu kan, aku beli besi yang berkaki pat tu..
Kononnya nak jimat la..
Mana tau aku tak lama duk sini..hehe

Tapi, bila dah roboh rabak bagai..
Terpaksa ler beli kabinet baru untuk simpan baju2 aku tu ha..

Tapi masih tak mau membazir ye..
Tak mau..
Tak mau..
Jadi, cukuplah sekadar almari hat kecik toet tu ja..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!