Friday, September 26, 2014

Dah lama tak hapdet blog..

Assalaamualaikum..

Nampaknya dah lama aku tak hapdet blog..
Bukannya tak der masa..tp tak der apa2 yang nak share kat sini..
Balik cuti hari tu pun tak der apa2 yang best aku buat..
Lepak2 kat umah..jemput abang aku n antar adik aku balik asrama..
Masa tu negeri2 bahagian utara tanah air tengah musim hujan..
Hari kedua..ketiga..keempat..memang layan hujan ja la kat umah..
Huahua..

Masa tu jugak mak aku kurang sihat..
Dia pening2..
Sampai ja umah petang sabtu, rehat 30 minit n terus bawak mak aku p klinik..
Amik ubat..alhamdulillah doktor cakap dia tak der masalah kesihatan pun..

Jadi aku terpaksa cancel plan nak p jalan2 cari makan..
Bukan main semangat lagi sebelum cuti plan nak kelah kat tasik darulaman..
Last2 tak jadi..huhu
In sha Allah lain kali..
Tunggu adik bongsu aku habis SPM dulu..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!