Tuesday, August 26, 2014

Macam budak-budak..

Assalaamualaikum..

Dah menjadi kebiasaan antara aku n twin kalau masing2 ada beli barang baru, kami akan tunjuk menunjuk antara satu sama lain. Kalau twin aku beli barang baru, dia akan sms bagitau n kalau aku plak yang beli barang baru, aku akan sms dia jugak. Hehe. Saja nak kasi jeles masing2. 

And kelmarin aku ada beli sebuah beg. Macam ni ha..


Lepas tu, sampai ja kat rumah, aku terus snap gambaq n send kat twin aku. Dia komen kaler lawa. Okehhh..

Then, semalam masa aku cuba try test sambil bergaya depan cermin, aku tunjuk lagi gambaq beg tu. Dia komen apa..

Macam budak2..
Padahal umuq 27..

Ok aper! Walaupun aku ni remaja dewasa, tapi naluri n taste aku tetap keremajaan tau. Aku tak berapa nak bekenan sangat handbag macam mak datin-mak datin ni. Nampak aku terlebih matured. Haha.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!