Monday, October 21, 2013

Kem Bestari Solat.

Assalaamualaikum...

Asyik2 cerita pasai budak2 sekolah. Kali ni pun sama jugak. Huhu. Nak buat macam mana, dah aku mengajar kat sekolah. So, cerita dalam blog ni banyak berkisarkan kehidupan aku sebagai pendidik. Korang layan je la ye..! Hikhik...

Okeh uollz..sabtu lepas panitia Pendidikan Islam sekolah aku telah mengadakan Kem Bestari Solat atau singkatannya KBS. Ia merupakan KBS yang terakhir untuk tahun ni n buat pertama kalinya diadakan di sekolah aku sendiri. KBS yang sebelum ni aku join sekolah lain sebab tak penah ada pengalaman. Bila dah ada pengalaman baru senang nak buat sendiri.

Disebabkan murid yang beragama Islam tak ramai n ustzah2 pun ada dua orang je, jadi kawan aku cadangkan untuk bergabung dengan sekoah lain. Jumlah sepatutnya ialah seramai 21 orang tapi tolak 2 orang tak hadir n 3 orang terpaksa balik sebab ada saudara meninggal, jadi yang tinggal hanya 16 orang je.





Alhamdulillah, akhirnya berjaya jugak dilaksanakan walaupun agak simple. Majlis penyampaian sijil pun buat kecil-kecilan je. Aku sendiri yang jadi mc..then, jemput kawan2 aku yang mana ada sebagai penyampai sijil. Sebelum balik balik kitaorang bergambar dulu sebagai tanda kenangan. Tak sah kan kalo habis program tak der sesi gambar2 ni.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!