Saturday, April 13, 2013

Semangat kesukanan di hari minggu.

Asslaamualaikum...

Pagi tadi ada latihan sukan rumah merah dan ungu. Aku antara guru penasihat rumah sukan merah. Jam 7 pagi dah mula. Alhamdulillah cuaca elok je. Harapan aku musnah sama sekali. Diharap awal-awal pagi hujan, tetapi yang berlaku sebaliknya. Huhu..*tak baik...tak baik...

Walau apapun, diteruskan juga semangat. Sekitar jam 6.45 pagi ( di sini dah cerah) aku mula melangkah menuju ke rumah kawan. Pinjam motor. Buat merempit ke stadium. Sampai-sampai je, orang dah ramai. Ingat aku je yang lambat, rupanya ada lagi orang yang lambat datang daripada aku. Hehe. Lega...

Latihan berlangsung selama sejam lebih sampai jam 8.40 pagi. Cuaca terik sekali. Nasib baik lepas tu latihan tamat. Apa lagi...terus cabut..hehe.

Jom layan beberapa keping gambar yang sempat aku snap tadi.










No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!