Thursday, April 4, 2013

Entri pertama 2013

Assalaamualaikum...hai semua!

Lembaran tahun 2013, telah menyaksikan blog ini tak ada sebarang enteri sampai la masuk bulan april. Ceritanya begini...aku dah jarang2 online guna pc. Selama ni aku online guna tablet sebab lagi pantas n bila2 masa aku boleh online. Bila aku nak post entri, gambar plak takleh nak upload. Jadi, keseronokkan meng"update" blog tu dah tak ada. Tak best la kan klo enteri yg hanya tulisan je tak ada gambar.

Tapi, sekarang aku dah jumpa software "blogger" untuk di"install"kan kat tablet aku ni. Hepi weh!!! Baru td terpikir nak cari dalam stor tablet aku ni...sigh~ Awat la...aku tak pikiaq dari dulu lagi...ngeee~

Untuk pengetahuan korang, software blogger dlm tablet aku ni tersangatlah best sbb aku boleh update blog dgn pantas n cepat. Anytime, anywhere aku berada, boleh update atau upload apa saja yg aku nak. So, klo korang nak cuba boleh la search kat appstore (bagi pengguna apple). Taip je "blogger" then install la...klo tablet lain tu cuba2 sendiri la ye..hehe. Selamat mencuba!

Psssttt : ntah2 korang dah lama tau...aku ja yg ketinggalan zaman..hehe.





No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!