Friday, October 19, 2012

Seminggu baru sampai

Asslaamualaikum...

Hai guyz..untuk pengetahuan korang, Marudi (tempat aku dipostingkan) tersangatlah jauh dari bandar. Nak kuar ke bandar amik masa satu jam lbh kalo ikut jln darat. Pakai belon 15 minit je dh sampai. Hehe. See! Jauh kan?

Dah pekan jauh dari bandar, maknanya kalo nak buat urusan pos mengepos ni pon akan amik masa yang lama jgk sama ada pakai pos ekspres atau pos laju. Serius! Kali ni dah 3 kali aku buat urusan pos mengepos ni. Bukan aku yang pos la, org yg pos brg kat aku. Almaklumlah, dah keje ni, pantang tgk barang yg menarik skit kat fesbuk, mesti mau angkat satu lor. Hahaha.

Anyway, yang penting barang yg aku order tu sampai walaupon amik masa seminggu nak sampai. Naik bukit, turun bukit. Menyeberangi sungai. Last skali baru sampai di pejabat pos Marudi. Haha. *just joke oke!


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!