Sunday, September 16, 2012

Sesi cuci mencuci blog...hehe

Asslaamualaikum...

Hai guyz...petang ni aku adakan sesi cuci mencuci blog aku nih. Dah berhabuk aih...tuan blog malaih nak mengemas..haha. Bukannya apa you all. I ni asyik dgn fesbuk n instagram jer. So, blog I ni, I malaih la nak amik peduli. Aisemen...ber'i' la plak. Nak muntah!

Ok la. Belum terlambat lagi rasanya aku nak ucapkan Selamat Hari Malaysia kat u olls semua. Alhamdulillah aku bersyukur sgt sejak merdeka shggalah skrg ni, negara tercinta kita masih aman dan makmur. Kita memang bernasib baik klo nak dibandingkan dgn negara yg bergolak skrg ni. Kita rakyat Malaysia tersangatlah beruntung kan. Kan..

So, macam mana cuti 3 hari ni. Ada yg pergi mkn angin ke? Open house raya? Ke ada yg Berpicnic dgn family. Hepi u olls ye. Hehe. U olls bercuti sakan aih. Aku lak tak bercuti sakan. Huk..huk..aku terperap dlm umah je u...buat soalan exam untuk budak2. Di samping tu nak jg kulit muka spy tak sunburn. Hahaha. Bukan puteri lilin beb. Ni kes xde geng yg boleh ber'foya-foya' mcm zmn belajar dulu. Kitaorang dah tercampak jauh2 di bumi borneo ni. Bukan senang nak kumpul skali. Perlu naik belon bah. Dah tu tiket belon mahal lak. Adoooiii...alamatnya tggu cuti sekolah nanti la baru kitaorg berkumpul. Berfoya-foya sepuasnya! Yeah!!!


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!