Friday, October 28, 2011

Konvokesyen dan belajar memandu.

Assalaamualaikum...

Alhamdulillah...akhirnya aku dah selamat bergraduasi tanggal 5hb yg lepas. maknanya aku dah tak perlu tunggu bus nak ke kuliah. tak perlu buat assingment. tak perlu exam. tak perlu itu dan ini.

perasaan aku memanglah happy sebab segala penat lelah selama 6 tahun, dah dapat hasilnya. tapi, yg pasti sekarang, perasaan happy tu dah tak der. aku dah rasa boring. BOSAN! terperap dalam rumah. mujur jugak ada adik broadband aku ni. so, boleh jugak aku godek2 blog org. skodeng kot2 dapat idea memasak. boleh cuba resepi baru.

Sementara aku tengah free tahap kritikal ni, aku ada apply lesen memandu. boleh jugak isi masa lapang dan juga untuk persediaan masa depan aku. masa kat institut memandu tu, kadang2 otak gila2 aku terpikir jugak. kalau buat bisnes institut memandu, sah2 takkan bankrup kan sebab semua orang WAJIB ada lesen memandu dan bila terserempak ngan JPJ, tak payah nak bagi signal buat u-turn. dan yg paling penting, tak der rasa malu dah akibat tak reti drive kete. hehe.

So, bulan november ni, aku target habis semua sampai lulus test JPJ. doa2 supaya aku dapat cikgu2 yg hensem2. baru semangat nak belajar driving~ *tahap gedik*

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!