Tuesday, July 12, 2011

Comelkan si kembar ni???

Hai. selamat petang semua. emmmm...dalam keadaan selesama macam ni, masih ada mood lagi nak post entri. hehe. kalau nak wat keje, gerenti tak larat ni. dah la tadi balik sekolah lewat. teman kawan aku latihan rumah sukan. nak balik sendiri tak der lesen motor. apatah lagi kereta. apa-apa tak der. so, kena la stay kat sekolah sampai petang.

Stop! sikit-sikit sudah aku membebel. straight to the point je. tujuan aku post entri ni sebab nak tunjuk kat kauorang semua yang aku ada jumpa lagi geng kembar kat sekolah tempat aku praktikal. yang paling kanan and yang paling kiri tu la. serius! tersangatlah kiut miut. dua-dua ada lesung pipit.

Ni baru kembar dua. belum lagi aku jumpa kembar tiga. aku ada dengar citer je dari student aku. kalau jumpa, serius aku akan snap gambar ngan diaorang. persoalannya, aku ada peluang ke..??

kiri namanya Hazim dan kanan namanya Harraz

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!