Saturday, June 25, 2011

Kebosanan melanda diri!!!

Jumpa weekend lagi. kali ni memang BOSAN! BOSAN! tak tau nak buat apa. hari-hari asyik buat rancangan pengajaran nak ngajar nanti. hari isnin guru pembimbing nak observe. rabu lak pensyarah nak datang. observe jugak.

Tiap-tiap hari ngadap laptop, buku teks and kertas-kertas putih. huh! bosan! housemate aku dua orang lagi tuh balik umah diaorang. tinggal aku and roomate aku tu. kami berdua je. nak kuar beli barang masak, malas lagi. sebab dah kenyang bekfes tadi. BOSAN!

Kauorang mesti kuar jalan-jalan kan. mesti best! pegi window shopping kat Mid Valley. aku? masa tu dah lama berlalu. masa aku still kat UM lagi. dekat. so, tak der masalah nak pegi. boring je, siap-siaP and kuar. jalan-jalan ke. main bowling ke. makan-makan ke. huhu. sekali lagi BOSAN!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!