Saturday, April 30, 2011

Kembar aku belanja

hai...kabare? hehehe...amik mood jawo skit sbb nak menetap di kawasan yang ramai org jawa ...apa kaitan lak jawo ngan tajuk entri ni kan..kan...

eh..!!! ada kaitan pa...sbb lepas antar barang kat umah sewa, aku and the geng konvoi jalan2 cari makan...macam rancangan makan2 kat tv tu...hehehe (hekelehhhh...perasan lebih). akhirnya, sampai jugak kami semua ke destinasi yang dituju...

ayuh..!!! jom reramai masuk tajuk entri nih...toksah dok melalut tak tentu arah...hehe...sebenarnya aku nak citer yang kembar aku belanja kami semua makan...maklumlah, bukan selalu belanja kami semua makan...nak jugak merasa duit gaji dia...hehehe...kecil tapak tangan, tasik aku tadahkan...rezeki...aku takkan tolak punya..!!

dan seperti yang dijangka, tomyam jugak yang diordernya...aiyaaakkk..!! suker bebenornyer kat tomyam tu ye...?? tp semalam punya tomyam...mak ai...kemain pedas lagik...menangis aku dibuatnya...memang kaw tahap gaban la...sebbek aku order teh O ais...hirup tomyam, hirup teh O...selang-seli...nanti tak pasai2 dok wat drama hindustan kat situ plak...sian aisywarya rai tak dapat job...ngeeee =D

dah habis semua kami melantak...borak2 dulu..pot..pet..pot..pet..sambil tunggu nasi terun betol2 dalam perut...baru kami semua gerak balik ke destinasi masing2...memang kenyang gilleeerrr...erkk!!! apa2 pon, thanks ya my dearest twin sbb kuarkan 50 hinggit 8 kupang...cayang ang...mmuuuuaaahhh..!!


2 comments:

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!