Friday, April 15, 2011

Pejam dan celik

Pejam celik, pejam celik...rupanya dah habis aku blajar kat UM ni...sempat nonton drama air mata tadi lepas kuliah akhir...masing2 bersalam-salaman memohon ampun maaf andai ada salah dan silap...sebak jugak hati aku yang sebegitu brutal ni...cuma air mata tu tak meleleh...melimpah tepi2 je...sob..sob...

Mula2 masuk UM, 4 tahun rasa lama yang amat...skunk lak...macam nak tambah lg setaun dua...sayang nak pisah ngan kawan2...tp tak boleh jugak macam tu...setiap pertemuan, pasti ada perpisahan ye tak..??

Apa2 pun..jom layan gambar kat bawah...sedikit momen2 indah bersama kawan2 di akhir semester...semoga ukhuwah kita semua berkekalan...amin..~


HARI ANUGERAH DEKAN (13 April 2011)

sebahagian drpd 52 orang


BOWLING SMPI (11 April 2011)

berdiri dari kiri : fiza, yan, aku, faridah, hanis, farihah, sue, kak iz & fairul
duduk dari kiri : mamat & saiful


DINNER SMPI 07/08 (9 April 2011)

berdiri dari kiri : sue & mayah
duduk dari kiri : imah, rao, aku, fiza, hanis, yan & kak omi


BENGKEL LATIHAN MENGAJAR (2 April 2011)

khusyuk mendengar kuliah


AKADEMI AL-QURAN 5 (26 Mac 2011)

sebahagian drpd penyokong Syahrian


MAJLIS ANUGERAH KINABALU (20 Mac 2011)

dari kiri : rao, fiza, kak omi, imah, sue & aku (penghuni tegar)


FAMILY DAY SMPI (19 Mac 2011)

sebahagian drpd geng SMPI yg hadir


JAMUAN AJK KO-PIM (10 Mac 2011)





KONVENSYEN KEBANGSAAN PENDIDIKAN ISLAM (23 - 24 Mac 2011)

berdiri dari kiri : aku, dayah, kak im, fairul & faridah
duduk dari kiri : aniza, sue & fazilah

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!