Sunday, February 20, 2011

SMK Padang Tembak

Dah 8 semester aku menuntut ilmu di UM...bulan 5 nanti giliran untuk praktikal di lapangan yang sebenar plak...ermmm....neves pun ada gak nih...ye la...dah nama pun guru pelatih... bukannya ada pengalaman mengajar budak2 sekolah...mudah2an aku menjadi seorang pendidik yang berdedikasi...(jiwa semangat..!!!)

. . . . . .

Sekolah untuk latihan mengajar dah decide...tunggu nak kontek pihak sekolah jerk...semalam dah p jalan2 tengok sekolah...11KM dari UM jerkk...jauh jugak kan..?? sekolah ni terletak area Jalan Semarak....aku dah selalu p...jadi tak susah sangat nak carik...dengan bantuan Mr. GPS lagik senang..huahuahua...

. . . . .

Sekolah ni rupa2nya dekat dengan PULAPOL dan KEMENTAH...patut la nama pun SMK Padang Tembak...memang area tu orang dok tembak2 kot...hehe...gambar2 kat bawah ni view tentang sekolah tu...kawasan tak luas sangat aku rasa...tapi murid2 mencecah seribu lebih jugak...banyak kan??..elehhh..sekolah aku dulu lagi banyakk...(wah...bangga2!!)




~main gate~

~2nd gate~

3 comments:

  1. masiha, bru nk practical ka?
    lmbatnya um.. bile lah pOsting?
    bukan geng ang pOn patOt dh habes ka tyme ney?

    pape pOn gud luck ek.. nO pOblem pya.. aku prctical kt ptrajaya ari 2 pOn nebes gak.. last2 Ok jek.. hehe

    ReplyDelete
  2. yup...
    lambat apnya..blajaq subjek pendidikan hbs lu...
    kami 4 tahun ler...

    ReplyDelete
  3. salam..sekolah saya dulu masa sekolah menengah :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!