Thursday, February 17, 2011

Jom layanzzz..!!

Sambil2 aku melayan lagu...kebetulan kawan aku suruh aku send email...aku pun bukak la yahoo mail....ada la 1 msg yg belum dibaca dlm inbox...email daripada roomate aku...dia forward...then aku pun click...tergelak2 aku tengok gambar2 yang dia forward...memang kreatif...anak saper la yang create ni ye...jom layanzzz...!!


Tidakkk aku belum tingal wasiat lg Tolongggggg......


Adeh sakit mata aku ...


Fuh.. fuh.. fuhhhh....


Arhhhhhhhrr tolonggggg....


yehaaa...


Geng Pepsi BULI Cola....


Geng Cola BULI Pepsi balik hehehehe :)


Alamak kawan aku sudah kena baham...


Layan lagu S.Jibeng pun ok ni heheh... :)


Kena marah pun still buleh relaks lagi :)


Derma sos ...:)


Oh Fatimah terimalah bunga ini...


Jom p dating :)


p/s : yang baik dijadikan teladan...dan yang buruk dijadikan sempadan...=D

1 comment:

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!