Monday, January 17, 2011

Kayak



Dah lama teringin nak naik kayak. Maklumlah, kali terakhir aku main masa aku tahun kedua. Sekarang dah tahun keempat aku kat UM. Apa lagi, kesempatan yang ada membuatkan aku terus teruja nak berkayak. Sekitar jam 5.30 petang, aku dan rakan-rakanku mula bertolak menuju ke Tasik Varsiti dengan menaiki Viva seorang kawanku sebab dah lewat kami berkumpul. Nak jogging sudah tentu tak sempat sebab program dijadualkan bermula jam 5.00 petang. Sampai saja kat tasik, kami terus ke tempat kayak untuk membuat pendaftaran. Aku naik yang couple. Tak berani naik yang single, takut jatuh. huhu...


- get ready girls -

Ni partner aku yang first time naik kayak. Pada mulanya, muka kawan aku ni agak cuak. Ye la..takut jatuh dalam tasik. hehe...


Akhirnya, naiklah kayak tanpa was-was. hehehe..

- peace -

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!