Saturday, January 8, 2011

Chocolate Fair 2011

Sebut saja coklat, sesiapapun pasti teruja kerana ia dianggap satu simbolik cinta sang jejaka pada kekasih hatinya. Tiap kali sambutan birthday ke...ulang tahun perkahwinan ke...coklat dan bunga akan menjadi pilihan utama sebagai hadiah. Aku pun tahu sama ada ia satu mitos ataupun satu kebiasaan dalam hidup ni.


Bagi penggemar coklat, sudah pasti Chocolate Fair 2011 kali ni merupakan peluang keemasan bagi mereka untuk meneroka pelbagai jenis coklat dan juga pelbagai bentuk yang menarik. Aku pun tidak melepaskan peluang. Alhamdulillah...pameran ni time aku kat KL. Dapat jugak cuci-cuci mata dengan coklat-coklat yang sungguh comel dan menarik. Seharian di bilik hostel sudah pasti membuatkan aku tidak betah. So, selepas solat maghrib, aku dan rakan-rakanku memulakan perjalan ke Mid Valley. Mujur masa aku pergi tak ramai sangat orang. Tak perlu nak bersesak-sesak...thanks my friend bawak kamera...=)






No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi berkongsi pandangan...jemput singgah selalu ye..hehe!